Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Prodejce se zavazuje vyřídit objednávku a objednané zboží doručit na adresu uvedenou v objednávce. Prodejce si vyhrazuje právo zboží nedodat, nemá-li jej na skladě a není-li možné toto zboží dodatečně sehnat. Rovněž si prodejce vyhrazuje právo objednávku nevyřídit, je-li dodací adresa či adresa plátce neúplná. O tomto odmítnutí objednávky je zákazník informován na uvedené e-mailové adrese.
Objednávka se stává závaznou po uplynutí dvou hodin od jejího přijetí prodávajícím. Po uplynutí této doby je možné objednávku zrušit nebo pozměnit pouze po dohodě s prodejcem.
Pokud nakupující opakovaně neplní svůj závazek, neodebírá a neplatí za závazně objednané zboží (platba později než do 7 kalendářních dnů, vyzvednutí zboží při osobním odběru později než do 7 kalendářních dnů a opakované odmítnutí přijetí zásilky poštou), má prodávající právo objednávky tohoto nakupujícího odmítnout.
Prodejce může odmítnout objednávku, jejíž cena (bez poštovného) je menší než 100 Kč včetně DPH.
Práva a povinnosti nakupujícího
Nakupující je povinen uvést správnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno. To platí i o adrese plátce, je-li odlišná od adresy dodací.
Nakupující se zavazuje závazně objednané a odeslané zboží do 7 kalendářních dnů odebrat a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží, a to včetně poplatků (poštovné, dobírka) uvedených v závazné objednávce.
Nakupující má právo jím odeslanou objednávku stornovat nebo změnit, a to do dvou hodin od jejího odeslání. Objednávku je možné zrušit nebo změnit telefonicky či e-mailem (viz kontakty).
Pokud při objednání zboží zvolí nakupující platbu předem (převodem na účet), zavazuje se, že uhradí celkovou částku objednávky do 7 dní od obdržení údajů o platbě. Neobdrží-li prodávající částku v této lhůtě, může objednávku zrušit.